Administrator Systemów Bezpieczeństwa
Numer referencyjny:
IK-EU-11/2023/DSI
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
- Zarządzanie i administracja infrestrukturą bezpieczeństwa (przełączniki sieciowe, system firewall, VPN, WiFi, NAC, LAN, itp.)
- Monitorowanie i konfigurowanie infrastruktury bezpieczeństwa
- Monitorowanie aplikacji webowych i eskalowanie zagrożeń do deweloperów
- Monitorowanie ujawnionych podatności oraz ich eliminowanie
- Udział w obsłudze systemu bezpieczeństwa – analiza danych, reagowanie na incydenty
- Prowadzenie rejestrów incydentów, aktywów infrastrukturalnych, zagrożeń oraz zabezpieczeń w specjalistycznym oprogramowaniu
- Współpraca z zespołem administratorów oraz deweloperów aplikacji
- Konfigurowanie urządzeń sieciowych, przełączników programowalnych, firewall i urządzeń brzegowych
- Bieżąca aktualizacja polityk cyberbezpieczeństwa oraz nadzór nad ich realizacją, opracowywanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem informacji i cyberbezpieczeństwem
- Formułowanie zaleceń w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Ocena ryzyka w obszarze bezpieczeństwa
- Wsparcie. konfigurowanie i monitorowanie systemów backupowania
- Kontakt z zewnętrznym zespołem SOC
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla personelu w zakresie zwiększania jego świadomości odnośnie cyberzagrożeń
- Współpraca z jednostkami ds. cyberbezpieczeństwa na poziomie krajowym CSIRT NASK, CSIRT CeZ, MZ
- Udział we wdrażaniu systemów teleinformatycznych i wsparciu technicznym użytkowników końcowych
- Planowanie i zarządzanie programami audytów IT
- Aktualizacja danych i obliczanie ryzyka w dedykowanym systemie teleinformatycznym
- wykształcenie wyższe,
- min. dwuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy o podobnym zakresie odpowiedzialności lub bezpośrednio związanym z bezpieczeństwem IT,
- biegła obsługa komputera
- doświadczenie w zakresie cyberbezpieczeństwa i praktyczna znajomość technologii i rozwiązań z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego
- doświadczenie w zarządzaniu programowalnymi przełącznikami sieciowymi
- doświadczenie w zarządzaniu firewallami, regułami bezpieczeństwa, VPN
- doświadczenie w zarządzaniu systemami backupowania
- bardzo dobrą znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows z ActiveDirectory
- znajomość języków skryptowych wspomagających administrację (Bash, Python, PowerShell)
- doświadczenie w przeprowadzaniu analiz zgodności systemów z obowiązującym prawem i najlepszymi praktykami rynkowymi ( w zakresie cyberbezpieczeństwa)
- znajmość regulacji NIS2 oraz CER
- certyfikaty związane z obszarem bezpieczeństwa oraz udokumentowanie działań
- znajomość systemu Red Into Green
Proces Rekrutacji:
- Złożenie aplikacji w systemie elektronicznym Narodowego Instytutu Kardiologii
- Wybór potencjalnych Kandydatów
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Decyzja o podjęciu współpracy*
Dodatkowe informacjie:
- Stabilna praca w instytucji naukowej o ugruntowanej pozycji w kraju i najwyższych ocenach referencyjności
- Praca na miejscu w biurze w 4-6 osobowych pokojach
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym
- Umowa o pracę
- Praca w wysoce zinformatyzowanej placówce medycznej
- Praca w reżimie najnowszych regulacji prawnych dotyczących cyberbezpieczeństwa (NIS2, CER, Ustawa o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa)
- Możliwa praca od zaraz
Aplikuj na stanowisko:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie danych osobowych dobrowolnie przeze mnie podanych, wykraczających poza katalog danych jakich może ode mnie żądać przyszły pracodawca na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz innych właściwych ustaw i aktów wykonawczych, przez administratora danych, którym jest Instytu Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie:
Zasady przetwarzania danych Prześlij aplikację
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42, reprezentowany przez Dyrektora Narodowego Instytutu Kardiologii.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 ust. 1a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych
w Narodowym Instytucie Kardiologii:
email: iod@ikard.pl
tel. 571 317 860