Sekretarka medyczna
Instytut Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego
zatrudni osobę na stanowisko
Sekretarka medyczna
Nr. Referencyjny:
IK-EU-11/2019/KDR
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność prowadzenia korespondencji w języku polskim i języku angielskim
- umiejętność dobrej organizacji pracy sekretariatu,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- biegła umiejętność obsługi komputera
- biegła obsługa programu PowerPoint, Excel
- znajomość pracy i procedur realizowanych przez sekretarki medyczne w
Instytucie Kardiologii - znajomość struktury organizacyjnej Instytutu Kardiologii i jednostek
strukturalnych w ramach realizowanej współpracy - doświadczenie na stanowisku sekretarki 5 lat i odbyty przynajmniej
jeden kurs dla sekretarek medycznych poświadczony certyfikatem
Kwalifikacje osobiste:
- odpowiedzialność
- zorganizowanie;
- zamiłowanie do porządku;
- umiejętność organizacji pracy swojej i innych
- bardzo dobra pamięć;
- systematyczność;
- zdyscyplinowanie;
- umiejętność ustalania priorytetów
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność tworzenia wizerunku jednostki strukturalnej, dla której prowadzi sekretariat
Aplikuj na stanowisko:
POZOSTAŁE DOKUMENTY NALEŻY SPOKOWAĆ DO ARCHIWUM ZIP I ZAŁACZYĆ DO PODANIA W POSTACI SPAKOWANEJ
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie danych osobowych dobrowolnie przeze mnie podanych, wykraczających poza katalog danych jakich może ode mnie żądać przyszły pracodawca na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz innych właściwych ustaw i aktów wykonawczych, przez administratora danych, którym jest Instytu Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie:
Zasady przetwarzania danych Prześlij aplikację
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42, reprezentowany przez Dyrektora Narodowego Instytutu Kardiologii.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 ust. 1a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych
w Narodowym Instytucie Kardiologii:
email: iod@ikard.pl
tel. 571 317 860