Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć cookies?
Cyberbezpieczeństwo
AKCEPTUJĘ

Koordynator ds. bezpieczeństwa terapii (pharmacovigilance)

 

Narodowy Instytut Kardiologii w Warszawie Aninie ul. Alpejska 42 poszukuje kandydata/kandydatkę do pracy w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na stanowisko:

Koordynator ds. bezpieczeństwa terapii (pharmacovigilance)
w Projekcie Agencji Badań Medycznych nr 2020/ABM/03/00018

Zakres obowiązków:

  • obsługa bazy EudraVigilance: rejestracja i zarządzanie danymi podmiotu odpowiedzialnego w bazie, elektroniczne raportowanie do bazy EudraVigilance indywidualnych zgłoszeń działań niepożądanych (ICSRs) oraz przesyłanie i aktualizacja informacji o produktach leczniczych podmiotu odpowiedzialnego (XEVMPD), posiadanie certyfikatów poświadczających ukończenie odpowiednich szkoleń
  • tworzenie dokumentów medycznych obejmujących wszystkie etapy badań klinicznych, z uwzględnieniem raportów z badań klinicznych, protokołów badań, raportów rocznych w zakresie bezpieczeństwa, broszur badacza, analiz ryzyka/korzyści oraz zintegrowanych streszczeń z surowych danych,
  • opracowywanie metod oceny działania farmakologicznego produktów leczniczych z uwzględnieniem oceny toksyczności (ostrej, podostrej, kumulatywnej i przewlekłej), działań niepożądanych, mechanizmów działania i punktu uchwytu,
  • posługiwanie się metodami badania produktów leczniczych w ustroju, a zwłaszcza metodami farmakokinetycznymi,
  • udział w ustalaniu zasad dawkowania leków,
  • ustalanie zasad i określanie celowości monitorowania stężeń leków we krwi
  • projektowanie badań klinicznych (kontrolowanych badań klinicznych) z uwzględnieniem zasad ICH GCP.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, tytuł zawodowy mgr farmacji, mgr inż., lekarza lub inny równorzędny
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w raportowaniu niepożądanych działań produktów leczniczych
  • wiedza z zakresu metod oceny działania farmakologicznego produktów leczniczych
  • biegła znajomość obowiązujących regulacji prawnych, standardów i procedur
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność przeszukiwania medycznych baz danych, analizy literatury medycznej, prezentowania danych
  • badawczych, znajomość wymogów dotyczących edycji i publikacji
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań, odpowiedzialność
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: m.rowicka@ikard.pl,
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Aplikuj na stanowisko:








Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie danych osobowych dobrowolnie przeze mnie podanych, wykraczających poza katalog danych jakich może ode mnie żądać przyszły pracodawca na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz innych właściwych ustaw i aktów wykonawczych, przez administratora danych, którym jest Instytu Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie:


Zasady przetwarzania danych Prześlij aplikację

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42, reprezentowany przez Dyrektora Narodowego Instytutu Kardiologii.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 ust. 1a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.


Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych
w Narodowym Instytucie Kardiologii:
email: iod@ikard.pl
tel. 571 317 860