Referent/Specjalista w Dziale Programów Badawczych
Referent/Specjalista w Dziale Programów Badawczych
Zakres obowiązków:
- Koordynacja naukowych projektów krajowych od strony administracyjno-finansowej.
- Udział w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych o środki finansowe dla nowych projektów naukowych w ramach prowadzonych konkursów.
- Monitorowanie projektów naukowych pod względem postępu rzeczowego w ich realizacji.
- Monitorowanie wykonania budżetu projektów naukowych, kontrolowanie kwalifikowalności wydatków, potwierdzanie dostępności środków w budżecie projektu, weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej związanej z projektem oraz realizacja innych zadań w celu prawidłowej realizacji finansowej projektu.
- Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projektach naukowych, w tym prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych, w celu eliminowania zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów.
- Przygotowanie dokumentacji w celu realizacji zamówień wynikających z prowadzonych projektów naukowych.
- Rozliczanie umów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz okresowych i końcowych rozliczeń w celu sprawnej realizacji projektu w zakresie finansowym.
- Wsparcie kadry administracyjnej i naukowej w realizacji projektów, w tym finansowanych z funduszy krajowych i funduszy strukturalnych.
- Przygotowywanie informacji, sprawozdań z zadań realizowanych przez Dział, projektów odpowiedzi na wpływające zapytania oraz inne pisma w zakresie zadań Działu.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów naukowych.
- Aktualizacja bazy danych i wewnętrznego systemu obsługi projektów naukowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków: Ekonomia, Prawo
i Administracja, Zdrowie Publiczne) - Bardzo dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
- Umiejętność redagowania pism
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w grupach zadaniowych
- Umiejętność pracy z systemami oraz dokumentami
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność nadzorowania wielu zadań równocześnie.
- Zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów narzuconych przez jednostki finansujące.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE
- Znajomość regulacji prawnych i wytycznych dotyczących realizacji programów finansowanych bądź współfinansowanych z funduszy unijnych.
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych
- Umiejętność obsługi systemów informatycznych (np. sl2014).
- Umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów.
- Wysoka kultura osobista.
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Pracę w renomowanym Instytucie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Praca w godzinach 7:30-15:05.
- Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty.
- Możliwość doskonalenia zawodowego.
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Aplikuj na stanowisko:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie danych osobowych dobrowolnie przeze mnie podanych, wykraczających poza katalog danych jakich może ode mnie żądać przyszły pracodawca na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz innych właściwych ustaw i aktów wykonawczych, przez administratora danych, którym jest Instytu Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie:
Zasady przetwarzania danych Prześlij aplikację
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Instytut Kardiologii z siedzibą w Warszawie przy ul. Alpejskiej 42, reprezentowany przez Dyrektora Narodowego Instytutu Kardiologii.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 ust. 1a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przekazane przez Pana/Panią dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.
Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych
w Narodowym Instytucie Kardiologii:
email: iod@ikard.pl
tel. 571 317 860